środa, 13 listopada 2013

Wyniki Candy

Witam serdecznie,

Dziś mamy dzień trzynastego listopada, więc nadszedł czas na ogłoszenie wyników.
Na początku chciałam bardzo podziękować dziewczynom, że zechciały wziąć udział w losowaniu. Agnieszka, Ankha, Roza, dzięki, że jesteście. Dziękuję również za każdy komentarz wystawiony na tym blogu i dziękuję dwunastu kobietkom, które nadal chcą tu zaglądać.

Ale, ale pora ogłosić wyniki. Znam je już od godziny (mój pomocnik wcześnie chodzi spać, a był głównym wybierającym, pomocnikiem, słowem "Małe Rączki" wszędzie muszą być).

Sesja zdjęciowa w trakcie przeprowadzenia losowania:


Najpierw trzeba było podpisać karteczki.

A potem to już sama przyjemność, losowanie i nagrodę otrzymuje:

Serdecznie gratuluję!!!
Proszę wysłać adres na e-mail zarówno Rozę, jak i Agnieszkę i Ankhę. Dla Was mam również małe niespodzianki, bo moja córka po kolei wyciągała wszystkie kartki i kazała je rokładać.

Dziękuję jeszcze raz i do następnego razu.

lena


6 komentarzy:

  1. Hehe Gratuluję zwycieżczyni :)i spieszę pisać mój adresik:)
    Dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczynom !!! Bo ja taka " trąba boża" i choć baner u siebie wkleiłam to o komentarzu zapomniałam:) No cóż poczekam na następnego cukiereczka:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( a mi nie przyszło na myśl, żeby do Ciebie zajrzeć.

      Usuń
  3. Dziękuję ale się cieszę, tylko nie mogę wysłać maila, bo pokazuje, że Twój jest błędny??? czy brakuje "i"

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...