wtorek, 8 kwietnia 2014

Pisankowo

Witam serdecznie,

Pogoda rozpieszczała nas tak długo, że zdążyliśmy się przyzwyczaić. Troszkę przykro, gdy tak mocno wieje. Na dwór znów nie można wyjść... Czekamy znowu na słoneczko i dalsze prace ogrodowe.
Za to wieczorami odpoczywam przy szydełku. Oto kolejne efekty:




Nie wiedziałam, że jaja wielkanocne tak wciagają:) Musiałam zostawić 6 sztuk małemu, bo powiedział, że będzie malował je na święta. Zatem reszta czeka na pomysły syna.

A my czekamy na dziadka, może znowu uda nam się wyjść do lasu w ten weekend? Powiem szczerze, że zawsze marzyłam o takich spacerach, wyprawach. Mogę tylko podziękować mojemu teściowi, że chce nam towarzyszyć i poświęcać swój czas.


Pozdrawiam
Lena

Wzory jajek wielkanocnych: "Szydełkowe dekoracje", zeszyt 2/2014

8 komentarzy:

  1. Śliczne te Twoje pisanki.
    Mnie jakoś w tym roku nie wciągnęły te szydełkowe:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka Ty jesteś zdolna!!!! Śliczne te jajeczka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo się zaczerwienię,dziękuję za taki komplement.
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Idziesz jak burza z tymi pisankami! Ja jestem daleko w polu jeśli chodzi o przygotowania do Wielkanocy. Chyba kiepska ze mnie pani domu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to w domu jeszcze nic nie ruszone;-)odreagowuje ostatni czas.A u Ciebie modelowe prace ogródkowe.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Ładne pisanki... Ciekawy blog prowadzisz, zapraszam do mnie po wyróżnienie.. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...