wtorek, 12 sierpnia 2014

Róża w roli głównej

Witam serdecznie,

Zgodnie z tym, co pisałam wczoraj, róża w roli głównej:






Kwiaty wyszywane metodą haftu matematycznego. A wszystko przez festyn, który ma się odbyć u nas w parafii i konkurs na kartkę z najpiękniejszą różą. Zmotywowana z lekkim opóźnieniem, bo już nie można oddawać swoich prac, dalej buszuję po internecie i wczytuję się w informacje o hafcie.
wzór pierwszej róży znalazłam tutaj
wzór drugiej róży znalazłam tutaj

miłego dnia
lena

5 komentarzy:

  1. Twoja różą jest wspaniała! Moje róże już na ukończeniu,,, niedługo prezentacja :))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam z niecierpliwością.Cieszę się,że Ci się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za odwiedziny.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie Ci to wyszło. Nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z takim rodzajem haftu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj, szybki efekt, łatwo się przeplata, a przy tym nadaje się na sierpniowe wieczory:) szydełko zostawiam sobie na jesień i zimę.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...