niedziela, 18 stycznia 2015

Tym razem w paski

Witajcie,

Jeszcze nie mam dosyć. Mam nadzieję, że nie staję się monotematyczna, ale zrobiłam kolejną sukienkę, a raczej suknię. Początkowo miała być krótka i taka też mi się podobała, ale córka powiedziała: " mamuniu ma być długa". Jak można się temu oprzeć? Do tego słodka minka i wielkie smutne oczy. Ok, będzie długa.

Ubranko numer 3

W wersji mini:



I w wersji balowej:



Mamo już koniec:

Zaszalała kobieta, ale modelka wyjątkowo ładnie pozowała.
Sukienka wykonana wg podobnego wzoru, co czerwona kreacja.


udanej niedzieli
lena

14 komentarzy:

  1. Ta sukienka podoba mi się w obydwóch wersjach. Jak widzę zaszalałaś z szydełkowymi kreacjami - córka pewnie jest zachwycona!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mama szaleje z szydełkiem a Córcia się cieszy :) szkoda że mój synek nie bawi się lalkami bo ubranek dla autek jakoś nie widzę żeby zrobić na szydełku.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to możesz zrobić maskotki z ulubionych bajek dla synka.Mój mówi,że na pluszaki za mały,ale konstruujemy wszystko z klocków od domów,statków pirackich po roboty.
      Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  3. Mi też krótka wersja podoba się bardziej, ale skoro właścicielka tak zdecydowała... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalejesz z szydełkiem i nowymi kreacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak byłam mała, dałabym się pokroić za taką kreację dla Barbie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Córka ma w końcu w czym wybierać, przy ubieraniu lalki.
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Cudne kiecki! Zdolna z Ciebie kreatorka mody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, od razu kreatorka, słucham klientki i robię, co mi każde:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...