czwartek, 14 kwietnia 2016

Mini ogródki na wiosnę - kilka inspiracji

Witajcie,

Słońce wczoraj nas rozpieszczało. Dzisiaj za to zalała nas szaruga i deszcz. Błoto, ciemno i szaro.Funkie na szczęście rozsadzone. Już niedługo będą takie:


Znalazł się i rododendron. Kiedy przyjechałam do domu już był posadzony. Mojemu mężowi bardzo się podoba, ale niestety nie chce się u nas uchować (rododendron rzecz jasna). Tym razem wersja biedronkowa i posadzona w trzecim już miejscu. Jeśli zakwitnie, dam znać.

Moja młoda ogrodniczka również posadziła kilka kwiatków, nawet zdążyły już urosnąć :)



Nasz ostatni mini ogródek mi nie wystarczył i zaczęłam szperać w internecie. A tam same piękne zdjęcia i mnóstwo pomysłów. Pozwolę sobie zapisać tutaj kilka stron:



Marzy nam się z Jagodą jeden z takich elfich domków. Chciałybyśmy go wystawić na dwór.

Myślimy, myślimy... Mamy kilka pękniętych donic, których jeszcze nie wyrzuciliśmy.

Dobrej nocki

lena

2 komentarze:

  1. U mnie też od niedawna rododendron. Otworzył pierwszy kwiat. Rośnie sobie w kwaśnej ziemi, od strony północnej, w półcienistym miejscu. Mam nadzieję, że się zadomowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem też mamy miejsce od strony północnej, tylko tam praktycznie nie ma słońca. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...