środa, 14 września 2016

Hortensja w roli głównej

Dzień dobry,

Kocham kwiaty. Do moich ulubieńców należy hortensja.

Jeszcze niedawno prezentowały się tak:



 Utraciły już prawie swoje kolory, ale i tak są piękne. Kilka sztuk znalazło miejsce w naszym domu.







Na wiankach zbędne są duże dodatki (poza małym serduszkiem, które wszędzie wspaniale się prezentuje i wstążeczką koronkową).

Po prostu hortensja w roli głównej.



Nie mam niestety tylu kwiatów, żeby zrobić z nich wianek, ale znalazłam piękne wiankowe dekoracje na stronach:



Pozostałe, które przykuły moje oko znalazłam stronach:

miłego i słonecznego popołudnia

lena

8 komentarzy:

  1. I ja uwielbiam hortensje :-) Szkoda, że moje jeszcze nie kwitną tak okazale, jakbym tego chciała... ale będę się starała to zmienić :-)
    Dekoracje z kwiatów piękne :-) Zachwycające.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym ich mieć więcej, tym bardziej, że straciłam białe.

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam hortensje :) Muszę sobie jeszcze sprawić różową.
    Śliczne te domowe dekoracje.
    Czekam na więcej pomysłów, bo inspirujesz mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nawet nie wiesz, ile radości sprawiłaś mi tym komentarzem. Bardzo mi miło. Dziękuję

      Usuń
  3. Lenko, jak ladnie wygladaja w tych wianeczkach:)Na zywo zreszta tez. Uwielbiam je:)
    Sama sie dziwie, ze w donicach tak sie u mnie uadaj, lepiej niz w gruncie.
    Ladnie je ususzylas:)
    Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hortensje ładnie wyglądają na żywo i kiedy są ususzone. Nie każdy kwiat tak pięknie potrafi się prezentować.Może Twoje hortensje są piękne, nie ważne, że w donicy.To też ma swój urok.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...