czwartek, 14 marca 2013

Zimową porą robimy serwetki...


Witajcie w małej chatce,
Dziękuję Roza, że znów do mnie zaglądasz, naprawdę wiele dla mnie to znaczy:)
W większości blogów już zbliża się Wielkanoc, a ja jeszcze tkwię w serwetkach.
Przedstawiam Wam dzisiaj moje "wytworki", pierwszą zrobiłam już jakiś czas temu (i wcześniej już pokazywałam), a wzór lawendowej po prostu mnie urzekł.




Co do pogody, to ziemia znowu spowita przerażającą ilością śniegu. Mam wrażenie, że jest go więcej niż w lutym czy styczniu. Krajobrazy powalające, ale wolałabym zostawić je już za sobą i chłonąć pierwsze promyki słońca przy zielonej i budzącej się do życia przyrodzie… Pocieszam się tym, że przecież już marzec, nieważne, że nad ranem 17 stopni na minusie. Nieważne…


Serdecznie pozdrawiam
Lena


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...