poniedziałek, 21 stycznia 2019

Dzień, w którym jeszcze mocniej tulę swoją babcię bez względu na prezenty.


Dzień Babci i Dziadka to chyba dla mnie najmilsze święta, w których mogę podziękować swoim dziadkom za to, że są. Że byli w każde wakacje, w każdy wolny dzień. U nich mogłam robić wszystko. Nie dziwili się, nie krytykowali. Byli. Dziś już nie jest tak wesoło, ale mogę ich jeszcze przytulić.

Dzień Babci i Dziadka, upominek

Ostatnio moja córka usłyszała zdanie, że tego, kto daje więcej prezentów bardziej się powinno kochać. I to jest prawda. Dziadkowie ofiarowali mi największy prezent – poświęcili swój czas i pozwolili mi być sobą. Nie było prezentów materialnych ani pieniędzy bez okazji. Nawet przy okazji czasem też nie, a mimo to nie zamieniłabym ich na nikogo innego i w kolejną niedzielę jechałam do nich z utęsknieniem.

To jak to jest z tymi prezentami?

upominek na Dzień Babci i Dziadka

Dzień Babci i Dziadka, upominek



A na nas czekała słodka niespodzianka

słodki upominek,

I proszę wszystkie Babcie i Dziadków – Nie mówcie, że Wasze wnuczęta niepotrzebnie dają Wam prezenty. Że kwiaty zwiędną. Że czekoladki zostaną zjedzone. I nawet najbrzydsza laurka w Waszych rękach jest najpiękniejszym podziękowaniem małego dziecka.


Dzień Babci i Dziadka, upominek

lena

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...