środa, 15 stycznia 2014

Ho, ho, ho Gwiazdor idzie!

Witam serdecznie,

Ho, ho, ho przyjdzie do mnie i da mi prezenty!!! (dla niewtajemniczonych 'ho, ho, ho' to Gwiazdor:)) - ranem zastałam moją dwuletnią córkę przy oknie. Stała na stoliczku i podziwiała biel, jaka panowała za oknem. Kiedy wyszła na dwór, dotknęła śniegu i stwierdziła, że jest jak piana do kąpieli. Zachwytom nie było końca. Mały również nie próżnował. Pierwsze, co zrobił, to obrzucił mamę śniegiem:-) Mała kwiczała i wzięła przykład z brata. Szkoda tylko, że jutro rano muszę jechać do miasta. Mam nadzieję, że nie będzie źle:(

A poza zabawami co robię? Troszkę coś tam dziergam i szykujemy się na Dzień Babci i Dziadka.
A oto serwetka w wersji mini na stoliczek dla małej damy:




Wieczorową porą żegnam się z Wami

Lena

P.S. Mitenki już się przydały.

3 komentarze:

  1. U Ciebie też śnieg spadł, a u mnie ani śladu, trawa nadal zielona :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serwetka. U nas nie ma niestety śniegu:(
    pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas już też nie ma.za to lodowisko z każdej strony.
      pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...