wtorek, 10 stycznia 2017

Ubranko na szydełku dla dużej lalki


Witajcie,

Wieczory sprzyjają czytaniu, oglądaniu filmów i czemuś, za czym zatęskniłam - szydełkowaniu. Ok, córka zatęskniła :) Nie ukrywam, że mi również sprawiło to przyjemność.

Do szydełkowania powróciłam kilka lat temu. Pamiętam moje początkowe koślawe prace i to, jak bardzo nie mogłam się doczekać, kiedy w końcu będę umiała coś zrobić najpierw po rozszyfrowaniu schematu, a potem z głowy. A teraz wystarczy mały projekt, rysunek z propozycją i powstają sukienki dla lalek.

Tym razem zrobiłam
ubranko dla większej lalki:
spódnica i bluzka na szydełku dla lalki


Lalka miała białe rajstopki (córka jej pożyczyła) i biały podkoszulek. W takim stroju przyszła do mnie. 

bluzka na szydełku dla dużej lalki

Rozpinaną bluzeczkę zrobiłam ze słupków. Bez wzoru, starałam się dopasować tylko do wielkości lalki.

spódnica na szydełku dla dużej lalki, wzór wachlarzyki

długa spódnica na szydełku dla dużej lalki, wzór wachlarzyki

Spódnica długa - miłość córki, a wzorek wachlarzyki, to moja miłość, który mogłyście już wielokrotnie oglądać na blogu.






Spódniczka zapinana jest z tyłu na biały koralik.

Nie można też zapomnieć o baletkach, które musiały się pojawić do kompletu.

długa spódnica, bluzka i buciki na szydełku dla dużej lalki


Po weekendowych mrozach zrobiło się trochę cieplej, nam też nosy odtajały :)  Siedzimy sobie pod kocykiem z paczką chusteczek pod ręką.


pozdrawiam ciepło

lena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...