sobota, 4 stycznia 2014

A przed świętami...

Witam serdecznie,

Jeszcze moje myśli krążą wokół świąt, gdyż chciałabym pokazać, jaką bombkę zrobiłam z kuli styropianowej. A wszystko przez Brydzię, gdyż u niej zobaczyłam bombki i to do tego robione według instrukcji z "Mojego mieszkania". Również mam tę instrukcję i tak się zamierzałam, ża chyba bym nigdy nie spróbowała. W ten sposób mam jedną, póki co bombeczkę:

I byłam na kursie decoupage (tydzień przed świętami - wiem, wstyd, dopiero teraz o tym piszę). Rezultat:
Teraz pozostało mi opróżnianie butelek po winie:)

W szampańskim nastroju żegnam się z Wami
Do następnego razu
lena

4 komentarze:

  1. Szkoda, że nie mieszkamy blisko siebie, poświęciłabym się i pomogłabym Ci w tym opróżnianiu ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tylko jedną;) bo jak już się dobierze odpowiedni szablon to można szybciutko zrobić kilka sztuk.Tym bardziej, że ta która pokazujesz jest śliczna. Dekupażu na szkle jeszcze nie próbowałam ale opróżniać butelki mogę pomóc ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłam sobie szablon na papierze śniadaniowym, teraz już widzę, że w miarę mi wychodzi, więc na przyszły rok zrobię więcej, chyba, że teraz wypróbuję kule na Wielkanoc. W takim razie organizuję wielkie opróżnianie butelek w letnim sezonie:)
      pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...