czwartek, 2 stycznia 2014

Poświątecznie

Witam serdecznie w 2014 roku, od ostaniego mojego wpisu minął rok:)
Może nie do końca, ale długo mnie nie było.
Życzę Wam wszystkiego najlepszego, by marzenia Wam się spełniały, nawet te najskrytsze, nawet te najmniejsze. Byście mogły na koniec grudnia poczuć satysfakcję z dobrze minionego 2014 roczku i radość z poczynionych kroków.

Tutaj jeszcze akcje piernikowe
Jeszcze kilka mniejszych drobiazgów:




oraz mój jeden z  prezentów od Gwiazdorka:


serdecznie wszystkich pozdrawiam
Lena

10 komentarzy:

  1. Witaj, nie żal Ci tego roku ? tyle Cię ominęło, a jak widać masz czym się dzielić pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent od Gwiazdora :) Akcja piernikowa była taka bardziej "przemysłowa" ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miało być ich mało tylko do szkoły, wyszło troszkę więcej:)

      Usuń
  3. Ja też miałam wyrwę czasową :) Ale już można odetchnąć po świętach i wrócić do normalności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powrót do normalności, powrót do komputera, może być:)

      Usuń
  4. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku !!!
    A pierniczki już zjedzone?
    Uścisków moc noworocznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dzisiaj wystawiłam ostatni talerzyk pierników:)
      Jeszcze raz wszystkiego dobrego!

      Usuń
  5. Lenko piękny prezent... ah ukradłabym Ci:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...