poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Różany ogród

Witam serdecznie,

Jak powinno wyglądać miejsce do domku moich marzeń? Powinna prowadzić do niego zielona furtka a nad nią powinna się piąć róża. Tak...
Wiedziałam jednak, że w swoim ogrodzie nie będę miała róż. Są piękne, ale trudne w uprawie. Nie dla mnie. Los chciał inaczej. W tej chwili mam jedną białą i w tym roku dostałam pnącą w kolorze czerwieni. Nie znam nazw, bo rośliny były prezentem. Najważniejsze jest jednak to, że myślę o kolejnym krzaczku. Na samym środku przedogródka jeszcze nic nie mam. Myślałam długo, co by pasowało i wymyśliłam różę. Zobaczymy.

W domu mam również kilka motywów róży:




Jest tego troszkę, prawda?

Za to podziwiać mogę te piękne kwiaty tutaj, na blogu Na francuskiej prowincji. Uwielbiam.

Jutro pokażę Wam róże w innym nieco wydaniu;)

Pozdrawiam
lena





3 komentarze:

  1. Uwielbiam motyw róży, ale w ogrodzie nie mam do nich ręki... mówi się trudno, wyhaftuję sobie róże ;)))
    Bużka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Za malo mam motywow rozanych w domu, zdecydowanie. A w ogrodzie-wcale...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...